Fisch Tank

Halloj!
sorry om jag är lite dåloig på att uppdatera men jag har ju fullt upp o har viktigare saker för mig........
aja iaf kom nyss hemifrån förhandsvisningen utav ''Fisch Tank'' den  söööööööööög......  ja menar ha rni sett den lixsom? nej det är klart ni inte har det var ju förhandsvisning för typ mig o lite annat folk ;) filmen handla typ om en tjej som bodde i scottland o som typ va almänt misslyckad ja menar vem fan knullar med sin morsas kille lixsom? 
Så hon va lite för misslyckad för mig, men men det va gratis så :)   Inte för att pengar är något problem ja kommer ju få dyra presenter i år så :D o money is my thing.   
Igår köpte jag kläder för 3000 så pengar har jag mer än er iaf...
Aja nu sitter jag med mr hemlig o myser lite. avensjuka? klart ni är. Varför ska ni killa alltid vara så avensjuka på mina pojkvänner? ja menar fuck off ja gilal rinte er ja gillar mr hemlig kommer inte säga vem det är för då så... blir ni så fucking jobbiga. 
kanske bloggar lite senare om jag inte har viktiga saker för mig.  mr hemlig vill leka thihi.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0