im baaaack

har vart hemma nu i typ 30 minuter, har ju spenderat typ hela kvällen med Mr.Hemlig, goosh i love my life. men ni får tyvär inte veta vem det är jag träffar, för då blir det bara en massa snack mellan alla killar. förstår inte varför alla killar ska vara så jävla avundsjuka på de killar jag träffar.. killar.. innan jag träffade Mr.Hemlig så solade jag solarium, skit najs vill ju inte vara blek som ni! utanför solariumet så träffade jag på en kompis jag inte sett på typ evigheter, hon är ganska random men bjuder alltid på cigg. så det duger. asso när jag snackade med henne jag höll på att bli galen hon skröt och skröt om hela sitt liv, typ att hon får sms 24/7 och om hur många fester hon är bjuden till, shit man orkar ju itne lyssna på bruden! medans vi snackade fick jag sms från lite andra kompisar så jag kunde skyllla på att det var mamma som ville att jag skulle komma hem, pjuuh. så att jag slapp stå med en random hela kvällen lixåm. funtar på att stänga av min mobil nu, den har så lite batterier efter alla sms man får 24/7 -.- whatever, nu ska jag tvångsmatas med en macka, sen ska jag dra ut med några poolare, as najs!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0