jävla stalkers

hello stalkers! har ni skanat mig? såklart ni har! tänkte berätta för er nolifers som följer min blogg salviskt vad jag gjorde i helgen. asso jag dissade ju tunnelbanefesten vid eriksdals skolan för de skulle typ bara vara looooooosers där, palla det lixåm. sen skulle de vara en massa personer som jag inte känner där men alla där vet fortfarande mitt namn, vem äre som pratar om mig! äsch love to be famous.
men ni kan förövrigt sluta attsmsa mig 24/7 skit o najs asso-.- funderar på att skaffa en ny mobil med hemligt nummer till så att jag bara kan ringa de jag vill ringa:) ska fråga min morsa om jag kan få det. vet inte om de går eftersoma tt mina julklappar kommer vara dyra iår, love it!'
whatever, i lördags så var jag hemma och´skulle ha myskväll med BJ' men min tele slutade aldrig vibrera från alla jävla sms om att jag skulle dra på fest, hello leave me alone! men sen ringde mickan mig på hemnummret och sa att hon var på en fest med bara A-personer på, så självklart drog jag dit! träffade en secret person där som det hände lite saker med, thihi. men ni får inte veta för det är TOP SECRET! ska träffa Mr. Hemlig i veckan, kommer nog hända lite saker då också. men ni får aldrig veta, feel the pain.
kom hem runt 9 på morgonen i söndags, hade vart ute hela natten med en massa randoms som bara följde efter mitt crew, jävla wannabes de är asso. men vi dissade dem efter att de hade köpt donken åt oss.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0