Tunnelfesten?

Haloj igen! 
har ni saknat mig? klart ni har ;)
aja i lördags så va det en jävla tunnelfest vid eriksdals tunnlarna. Ass mycket folk som tjatade om att jag skulle dra dit... så jade hade att välja på att anntingen dra till tunnelfesten lr nån annan av de 3 festerna som jag va bjuden till....  Men jag kände bara att jag inte orkade mer... Nu har jag snart festat varje helg varje dag i typ 3 år o alla hålle rpå o drar i mig och vill vara med mig och nu å orkar jag inte längre.  LÅT MIG VARA! jag vet att det är svårt och at alla ni ÄLSKAR mig, Men jag vil faktiskt vara ifred ibland :) så alla ni som läser detta (alltså typ alla) låt mig vara ifred en gång åtminstånne!  Ialla fall jag dissade tunnelfesten totalt eftersom det ändå bara skulle vara massa loooosers där. HAHAHA men jag gjorde en skit roliga sak. Jag sa att jag skulle dra dit o lurade massa folk att dra dit. Så ni som arangera tunnelfesten kan tacka mig för det va nog minst 100 pers där som gick dit bara för att de trodde jag skulle vara där. Iaf jag tror hem köpte ben och jerry o skulle ha en mys kväll kolla lite på film :). men inte fick jag en lugn stund så fort jag kom hem så började telefonen ring ao jag fick AS många sms o shit. Jag stängde av telefonen så jag skulle få vara ifred. senare när jag satte på telefonen så visade det sig att jag hade missat 43 samtal och hade fått 27 sms.....jatte nice -.-
aja  ni får nöja  er med det orkar inte skriva mer för då blir ni bara så jobbiga o skryter om att ni typ känner mig.
just det jag är ju anonym (a)  men inte funkade det för ni vet vem jag är ändå.
JAG HATAR ALLA JÄVLA RYCKTEN!

Vi ses daaarlings... (smack)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0