Who am I?... Awesome Kid ofc!

Halloj! :D
Awesome Kid is back in the game! o jag är här för att stanna. Vini Vidi Vici kan man säga, hahaha nä ja driver bara med er ^^  asså fan va jag är rolig ibland jag borde fan bli komikter eller nått. Det är typ ass mkt folk som säger att jag är as rolig och att jag borde bli typ komiker. Men..... komiker är ett jävligt patetiskt jobb, ja menar jag är inte direkt nån jävla cirkus apa utan jag är ju faktiskt AWESOME KID! Så komiker ska jag inte bli iaf ;)
Nä men vad ska man jobba med igentligen ja menar alla jobb känns så jävla patetiska samma skit hela tiden licksom och det verkar så jobbigt att behöva jobba. Men jag tror att jag ska bli model lr nogåt sånt. För om det är nånting som jag verkligen har så är det utseende. (Helt seriöst nu så har jag typ alddrig sett nån som är snyggare än mig....)
Så vad passar bättre än model då kan alla beundra mig o jag tjänar feta pengar o jag slipper betracktas som nån jävla medel svensson.... -.-  aja nog om min framtid.

vad har jag gjort idag då?
jo först va jag väll i skolan med alla patetiska fjollor som vill vara som mig så jävla jobbigt att vara populär ibland -.-
får aldrig vara ifred o det är alltid nån som skickar sms till mig eller som ringer, ibland vet jag inte ens vem det är som skickar messet.  helt ärligt så fick jag typ 15 mess från olika personer under engelska lektionen -.- 
O så gnäller folk över att ingen ringer dom och att de typ inte har några vänner... SE DET POSETIVA I DET!!!!!!!
Det är fett jobbigt för mig jag får typ aldrig vara ifred utan det är alltid nån som vill träffa mig o som försöker få mig.... Men jag förstår dom (a)

aja efterskolan så drog jag hemmåt men självklart så ringde typ 3-4 pers o ville ha med mig på olika fester o shit... 1 av de som ringde hade jag aldrig träffat ens (vette fan hur alla får mitt nummer :O) men men thats life when you are AWESOME as me (a).

jag bestämde mig iaf för att dra till mickan hon hade en liten hemma fest (skönt det är trött på alla patetiska fjollor som man inte känner som hänger på en) iaf så jag drog ditt o chillkrökade lite.
men  ofc så kom det folk som också ville vara med (jag gissa rpå att de hade hört att jag va där)

aja inget specielt hade sen bara det vanliga.


hoppas jag får sova lite nu har inte blivit så mkt sömn den senaste tiden.... -.-
ska nog stäng aav mobilen så att jag slipper bli väckt HELA FUCKING tiden!!!
DET ÄR SÅ JÄVLA JOBBIGT......! 
SÅ VA GLADA NI SOM ÄR ENSAMA NI FÅR IAF SOVA....

GODNATT :D

(skriver inte mitt riktiga namn därför att vill slippa stalkers o alla galningar som läser världens bästa blogg) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0